Tràmits i gestions
Cèdula d'habitabilitat de primera ocupació
02/08/2019La cèdula d’habitabilitat és un document administratiu que acredita que un habitatge compleix les condicions mínimes d’habitabilitat que preveu la normativa vigent i és apte per a ser destinat a residència de persones, sense perjudici que s’hi desenvolupin altres activitats autoritzades.
Renovació cada 2 anys de l'empadronament dels estrangers no comunitaris sense autorització de residència permanent
02/08/2019Renovar l'empadronament, per els estrangers no comunitaris sense residència permanent han de renovar cada 2 anys des de la data d'alta en el Padró de Malgrat de Mar, la voluntat de seguir empadronats al municipi.
Llicència d'obres i usos provisionals
25/03/2024Demanar autorització per l’execució d’obres o usos provisionals en terrenys inclosos en sectors de planejament urbanístic derivat o en polígons d’actuació urbanística, i en terrenys destinats a sistemes urbanístics.
Exercici del dret de rectificació
27/09/2019Aquest tràmit us permet sol·licitar la rectificació de les seves dades personals quan siguin inexactes o incompletes.
Volant o certificat d'empadronament (actual o històric)
02/08/2019Document que informa de l'empadronament d'una persona en un domicili d'acord amb les dades actuals o històriques que consten al Padró Municipal d'Habitants.
Cèdula d'habitabilitat de segona ocupació
02/08/2019La cèdula d’habitabilitat és un document administratiu que acredita que un habitatge compleix les condicions mínimes d’habitabilitat que preveu la normativa vigent i és apte per a ser destinat a residència de persones, sense perjudici que s’hi desenvolupin altres activitats autoritzades.
Instància genèrica
31/07/2019Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.
Prestacions econòmiques d’especial urgència per a l’habitatge
02/08/2019Són prestacions econòmiques d'especial urgència per afrontar situacions d'emergència en l'àmbit de l'habitatge.
Llicència de primera utilització i ocupació parcial d’edificis i construccions
25/03/2024Demanar autorització per la utilització d’una part d’un edifici o construcció que no s’ha acabat totalment
Queixes i suggeriments
31/07/2019Volant o certificat de convivència (actual o històric)
13/09/2019Aquest tràmit us permet sol·licitar volants o certificats de convivència que informen de les dades de les persones que conviuen actualment (volant de convivència actual) o van conviure durant una determinada data (volant de convivència històrica) segons les dades del padró municipal d'habitants.
Prestacions per al pagament del lloguer
02/08/2019Són subvencions per al pagament del lloguer o cessió d'ús d'habitatges o habitacions que tenen els objectius de:
- Facilitar l'accés i la permanència a sectors de població en risc d'exclusió social.
- Facilitar l'emancipació i el gaudi d'un habitatge o habitació per a joves fins a 36 anys.
Els ajuts no es donen per l’ordre d’arribada de les sol·licituds.
Cita prèvia amb l’Àrea de Serveis a la Persona
17/06/2020Per poder ser atesos en la recepció de l’Àrea de Serveis a la Persona es indispensable sol·licitar una cita prèvia
Reclamacions Patrimonials contra l'Ajuntament
03/10/2019Obtenir una indemnització atorgada per l'Ajuntament per lesions o danys soferts per particulars a causa del funcionament normal o anormal dels serveis públics.
Sol·licitud d’informe d’adequació de l’habitatge
22/10/2019Aquest informe preceptiu serveix per acreditar l'adequació de la vivenda en el procés d'obtenció d'una autorització de residència per reagrupació familiar.
Registre sol·licitants d’Habitatges amb Protecció Oficial
02/08/2019És un registre públic, administratiu, compost pels registres propis dels ajuntaments que es puguin arribar a constituir i pel registre de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.
Registre de representacions i apoderaments
02/02/2021El Registre Electrònic d’Apoderaments, permet fer constar les representacions que els ciutadans, professionals i empreses atorguen a tercers per actuar en el seu nom davant de les Administracions Públiques.
Sol·licitud d’informe d’adequació de l’habitatge per renovar autoritzacions de residència en virtut del reagrupament familiar
22/10/2019És un informe preceptiu per acreditar l'adequació de la vivenda en el procés de renovació d'una autorització de residència per reagrupació familiar, en aquells casos en què el reagrupant ha canviat de domicili habitual respecte del que va acreditar per a obtenir el reagrupament de la seva família.
Sol·licitud de duplicat de cèdula d’habitabilitat
02/08/2019La cèdula d’habitabilitat és un document administratiu que acredita que un habitatge compleix les condicions mínimes d’habitabilitat que preveu la normativa vigent i és apte per a ser destinat a residència de persones, sense perjudici que s’hi desenvolupin altres activitats autoritzades.