Comunicació del canvi de la direcció facultativa de les obres
Comunicar a l’Administració que han canviat les persones tècniques que dirigiran les obres
Òrgan administratiu responsable: Urbanisme
La renúncia o el canvi d’algun del tècnics que formen la direcció facultativa, o de qualsevol altre tècnic que es requereixi, comportarà la paralització automàtica de l’execució de les obres. Per continuar amb l’execució de les obres serà necessari l’acreditació de la designació de nous tècnics i la comunicació a l’Ajuntament mitjançant escrit acompanyat de la documentació específica.
Documentació necessària
- Comunicació en model normalitzat
- Document que acrediti la renúncia de la direcció facultativa a l’execució de les obres amb indicació de l’estat d’execució de les obres en el moment de la renúncia.
- Document que acrediti el nomenament de la nova direcció facultativa per a dur a terme les funcions que li pertoquen a les obres pendents d’execució.
Quan es pot demanar?:
SempreQuin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
No es dona resposta
Quina documentació es lliura? Justificant de la comunicació
Qui pot sol·licitar-ho:
Titular de la llicència o persona sol·licitant de la llicència
Cal aportar:
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament
Cal annexar al formulari el model de sol·licitud de llicència signat i la resta de documentació que s’indica en l’apartat de documentació necessària.
Tramitar ara