Comunicació del canvi de la direcció facultativa de les obres

Dilluns, 25 de març de 2024

Comunicar a l’Administració que han canviat les persones tècniques que dirigiran les obres

Òrgan administratiu responsable: Urbanisme

La renúncia o el canvi d’algun del tècnics que formen la direcció facultativa, o de qualsevol altre tècnic que es requereixi, comportarà la paralització automàtica de l’execució de les obres. Per continuar amb l’execució de les obres serà necessari l’acreditació de la designació de nous tècnics i la comunicació a l’Ajuntament mitjançant escrit acompanyat de la documentació específica.

Documentació necessària

  • Comunicació en model normalitzat
  • Document que acrediti la renúncia de la direcció facultativa a l’execució de les obres amb indicació de l’estat d’execució de les obres en el moment de la renúncia.
  • Document que acrediti el nomenament de la nova direcció facultativa per a dur a terme les funcions que li pertoquen a les obres pendents d’execució.

Quan es pot demanar?:

Sempre

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

No es dona resposta

Quina documentació es lliura? Justificant de la comunicació

Qui pot sol·licitar-ho:

Titular de la llicència o persona sol·licitant de la llicència

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

Oficina d'atenció a l'usuari (OAC)

Carrer Carme, 30 - 08380 Malgrat de Mar - Barcelona (Espanya)
Telèfon: 937 653 300
Fax: 937 610 993
Adreça electrònica: oac@ajmalgrat.cat
Lloc web: citaprevia.gestorn.com/malgratdemar/#nbb
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 14h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 28.03.2024 | 07:59