Tràmits i gestions

  • Complement per a titulars de pensió no contributiva que viuen en un habitatge de lloguer

    26/11/2019

    És un ajut econòmic en pagament únic per a persones que viuen de lloguer i cobren una PNC

  • Sol·licitud de certificat de règim urbanístic i antiguitat de l’edificació

    25/03/2024

    Sol·licitar a l’ajuntament informació sobre el règim urbanístic aplicable a una finca determinada (possibilitat d’edificar i condicions que estableix el planejament).

  • Informe d’arrelament social

    26/11/2019

    L’informe d’arrelament social és un informe preceptiu per acreditar la integració social en el procés d'obtenció d'una autorització de residència temporal per arrelament social.

  • Sol·licitud certificat IDCat

    31/07/2019

    L'identificador digital permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades que envieu, així com la seva confidencialitat, ja que està emès per l'Agència Catalana de Certificació - CATCert. També permet fer altres operacions, com ara signar correus, documents electrònics i formularis web. Sense la signatura electrònica els tràmits telemàtics no tenen validesa, ja que la xarxa electrònica no ofereix el nivell de seguretat necessari per garantir les vostres dades.

  • Informes d’integració social

    26/11/2019

    Informe necessari per a que les persones estrangeres no comunitàries que segueixin reunint els requisits puguin renovar el seu permís de residència.

  • Sol·licitud d'accés a la informació pública

    31/07/2019

    Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública -tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa aquests ens. 

     

  • Sol·licitud de devolució de fiances dipositades per llicències d'obres

    22/10/2019

    Sol·licitar a l'administració el retorn de les garanties dipositades en concepte d'urbanització simultània a l'edificació o obres en la via pública.

  • Sol.licitud ocupació via pública per obres

    22/10/2019

    Obtenir autorització per ocupar la via pública amb bastides o tancats mentres s'executa una obra.

  • Sol·licitud de notificació electrònica

    31/07/2019

    Sol·licitud per ser notificat electrònicament en tots els actes dels procediments de l'Ajuntament en que sigui interessat.

  • Prestació per al manteniment de les depeses de la llar per a determinats col·lectius

    26/11/2019

    Prestació adreçada a les persones que no poden atendre amb llurs ingressos les depeses pròpies del manteniment de la llar habitual, pel fet que el/la cònjuge o el familiar fins a segon grau de consanguinitat o afinitat amb qui compartia despeses ha mort. Té com a finalitat garantir l’ús de l’habitatge habitual.

  • Programa individualitzat d’atenció-PIA

    25/11/2019

    El Programa individual d'atenció (PIA) és l'instrument que utilitzen els serveis socials per determinar les modalitats d'intervenció més adequades a les necessitats de les persones d'entre els serveis i les prestacions econòmiques previstes pel seu grau de dependència. El PIA incorpora la participació de la persona beneficiària i/o la família o les entitats tutelars que la representin.

  • Reconeixement o revisió del grau de dependència

    26/11/2019

    La Dependència és l'estat de caràcter permanent en què es troben les persones que, per raons derivades de l'edat, malaltia o discapacitat, i lligades a la falta d'autonomia física, mental, intel·lectual o sensorial, els cal l'atenció d'una o altres persones. Aquestes persones també necessiten ajudes importants per a la realització de les activitats bàsiques de la vida diària o, com en el cas de les persones amb discapacitat intel·lectual o malaltia mental, d'altres ajudes per a la seva autonomia personal.

  • Reconeixement i revisió del grau de discapacitat

    26/11/2019

    Document administratiu que acredita legalment el grau de discapacitat i facilita l’accés a diversos drets, serveis, programes i prestacions que tenen com a objecte compensar els desavantatges socials derivats de la discapacitat o de les barreres socials que limiten la participació plena i efectiva en la societat.

  • SAD -Servei d'Atenció Domiciliària

    25/11/2019

    És un servei d’assistència a domicili, mitjançant una treballadora familiar i/o auxiliar de la llar, que en uns dies i hores concrets a la setmana es desplaça al domicili de l’usuari per realitzar un seguiment i atenció d’aquest i ajudar-li a desenvolupar les tasques de la vida diària que de manera autònoma no pot realitzar.

  • Servei de teleassistència domiciliària

    26/11/2019

    És un servei d’atenció a domicili que funciona mitjançant un terminal instal·lat al domicili de la persona i una unitat remota, en forma de penjoll o braçalet, que permet estar connectat de forma permanent amb el centre d’atenció. Es complementa amb serveis com les Unitats Mòbils, els dispositius de seguretat o el reforç en el seguiment de les persones més fràgils.

  • Servei d’Acollida Itinerant del Consell Comarcal

    25/11/2019

    Servei que facilita l’acollida de qualsevol nou ciutadà /na al municipi.

  • Servei d’orientació jurídica

    25/11/2019

    Informació jurídica mitjançant l’atenció personalitzada d’un advocat sobre qualsevol consulta, especialment les relacionades amb habitatge i excepte temes d’immigració i conflictes laborals.