Tràmits i gestions
Votació en processos electorals dels ciutadans de països membres de la Unió Europea empadronats a Malgrat de Mar
13/09/2019Obtenir el dret a vot.
Complement per a titulars de pensió no contributiva que viuen en un habitatge de lloguer
26/11/2019És un ajut econòmic en pagament únic per a persones que viuen de lloguer i cobren una PNC
Sol·licitud de certificat de règim urbanístic i antiguitat de l’edificació
25/03/2024Sol·licitar a l’ajuntament informació sobre el règim urbanístic aplicable a una finca determinada (possibilitat d’edificar i condicions que estableix el planejament).
Informe d’arrelament social
26/11/2019L’informe d’arrelament social és un informe preceptiu per acreditar la integració social en el procés d'obtenció d'una autorització de residència temporal per arrelament social.
Sol·licitud certificat IDCat
31/07/2019L'identificador digital permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades que envieu, així com la seva confidencialitat, ja que està emès per l'Agència Catalana de Certificació - CATCert. També permet fer altres operacions, com ara signar correus, documents electrònics i formularis web. Sense la signatura electrònica els tràmits telemàtics no tenen validesa, ja que la xarxa electrònica no ofereix el nivell de seguretat necessari per garantir les vostres dades.
Informes d’integració social
26/11/2019Informe necessari per a que les persones estrangeres no comunitàries que segueixin reunint els requisits puguin renovar el seu permís de residència.
Canal intern d’informació
25/07/2023Sol·licitud d'accés a la informació pública
31/07/2019Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública -tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa aquests ens.
Sol·licitud de devolució de fiances dipositades per llicències d'obres
22/10/2019Sol·licitar a l'administració el retorn de les garanties dipositades en concepte d'urbanització simultània a l'edificació o obres en la via pública.
Sol.licitud ocupació via pública per obres
22/10/2019Obtenir autorització per ocupar la via pública amb bastides o tancats mentres s'executa una obra.
Sol·licitud de notificació electrònica
31/07/2019Sol·licitud per ser notificat electrònicament en tots els actes dels procediments de l'Ajuntament en que sigui interessat.
Prestació per al manteniment de les depeses de la llar per a determinats col·lectius
26/11/2019Prestació adreçada a les persones que no poden atendre amb llurs ingressos les depeses pròpies del manteniment de la llar habitual, pel fet que el/la cònjuge o el familiar fins a segon grau de consanguinitat o afinitat amb qui compartia despeses ha mort. Té com a finalitat garantir l’ús de l’habitatge habitual.
Programa individualitzat d’atenció-PIA
25/11/2019El Programa individual d'atenció (PIA) és l'instrument que utilitzen els serveis socials per determinar les modalitats d'intervenció més adequades a les necessitats de les persones d'entre els serveis i les prestacions econòmiques previstes pel seu grau de dependència. El PIA incorpora la participació de la persona beneficiària i/o la família o les entitats tutelars que la representin.
Reconeixement o revisió del grau de dependència
26/11/2019La Dependència és l'estat de caràcter permanent en què es troben les persones que, per raons derivades de l'edat, malaltia o discapacitat, i lligades a la falta d'autonomia física, mental, intel·lectual o sensorial, els cal l'atenció d'una o altres persones. Aquestes persones també necessiten ajudes importants per a la realització de les activitats bàsiques de la vida diària o, com en el cas de les persones amb discapacitat intel·lectual o malaltia mental, d'altres ajudes per a la seva autonomia personal.
Reconeixement i revisió del grau de discapacitat
26/11/2019Document administratiu que acredita legalment el grau de discapacitat i facilita l’accés a diversos drets, serveis, programes i prestacions que tenen com a objecte compensar els desavantatges socials derivats de la discapacitat o de les barreres socials que limiten la participació plena i efectiva en la societat.
SAD -Servei d'Atenció Domiciliària
25/11/2019És un servei d’assistència a domicili, mitjançant una treballadora familiar i/o auxiliar de la llar, que en uns dies i hores concrets a la setmana es desplaça al domicili de l’usuari per realitzar un seguiment i atenció d’aquest i ajudar-li a desenvolupar les tasques de la vida diària que de manera autònoma no pot realitzar.
Servei de teleassistència domiciliària
26/11/2019És un servei d’atenció a domicili que funciona mitjançant un terminal instal·lat al domicili de la persona i una unitat remota, en forma de penjoll o braçalet, que permet estar connectat de forma permanent amb el centre d’atenció. Es complementa amb serveis com les Unitats Mòbils, els dispositius de seguretat o el reforç en el seguiment de les persones més fràgils.
Servei d’Acollida Itinerant del Consell Comarcal
25/11/2019Servei que facilita l’acollida de qualsevol nou ciutadà /na al municipi.
Servei d’orientació jurídica
25/11/2019Informació jurídica mitjançant l’atenció personalitzada d’un advocat sobre qualsevol consulta, especialment les relacionades amb habitatge i excepte temes d’immigració i conflictes laborals.