La Policia Local deté dues persones relacionades amb la venda de droga a Malgrat Nord

Divendres, 20 de febrer de 2026

La Policia Local de Malgrat de Mar va detenir la setmana passada a dues persones relacionades amb delictes contra la salut pública. Un dels detinguts és un home de 49 anys, veí de Malgrat de Nord, que ha estat detingut en set ocasions pel mateix delicte. Aquesta actuació s'emmarca en el pla integral de Malgrat Nord, que la Policia Local porta a terme des de fa mesos per millorar la seguretat i la convivència al barri. 

La venda de drogues al carrer, a qualsevol hora del dia i davant de mainada va ser una de les preocupacions que el veïnat de Malgrat Nord va exposar a la taula de seguretat, que es va celebrar el passat mes d'octubre. Després de recollir les preocupacions i necessitats del barri, la Policia Local de Malgrat va activar un pla integral d'actuacions a Malgrat Nord. 

En el marc d'aquestes actuacions, els agents van detenir dijous de la setmana passada un home de 49 anys, veí de Malgrat de Nord, acusat d'un delicte contra la seguretat pública. Aquesta persona és reincident i ha estat detinguda en set ocasions des del 2003, cinc vegades per la Policia Local de Malgrat de Mar, una per la de Blanes i una altra pels Mossos d'Esquadra. 

També en el marc del pla integral de Malgrat Nord, la Policia Local va detenir el passat dissabte un altre home. Aquesta persona, que treballa al barri, tenia pendent un assenyalement judicial de detenció. 

Els dos detinguts són habituals de la venda de drogues a Malgrat Nord. 

 

Darrera actualització: 20.02.2026 | 13:06