Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
És l'informe que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de prevenció i seguretat en matèria d’incendis.
Òrgan administratiu responsable: Alcalde
Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, cal que una entitat col·laboradora de l'Administració faci l’acte de comprovació en matèria d’incendis i n'emeti el certificat. Tot seguit, l'empresa haurà de fer la comunicació prèvia corresponent
Exemples d’activitats subjectes a informe previ en matèria d’incendis: establiments d'us comercial amb una superfície total construïda superior a 750 m², hotels i similars amb més de 20 places, establiments d’espectacles públics, establiments d’activitats recreatives de més de 500 m2 o amb més de 500 persones, establiments d'ús industrial amb un nivell de risc d'incendi intrínsec mitjà i alt (Tipus A i B),i risc baix en funció de la superfície i tipologia.
Trobareu tota la informació detallada d'aquest tràmit aquí.
Cal aportar:
-
Sol·licitud informe previ en materia d'incendis
- Portada de la documentació tècnica (formulari SP01 del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya)
- Certificat de coincidència entre el suport electrònic i el suport paper ((formulari SP02 del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya)
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament
Tramitar ara