Sol·licitud d’inscripció al registre municipal d’associacions i entitats ciutadanes
Dimarts, 29 d’octubre de 2019
Inscripció de totes aquelles associacions i entitats que, sense afany de lucre i legalment constituïdes, tinguin per objecte la defensa, foment o la millora dels interessos generals o sectorials dels veïns i que tingui el seu domicili al municipi.
Òrgan administratiu responsable: Àrea de Cultura
Quan es pot demanar?:
Durant tot l’any.Quan es dóna resposta:
Un màxim de 15 dies des de la recepció de la sol·licitud.
Sentit del silenci administratiu? Desestimatori
Qui pot sol·licitar-ho:
Tota persona física o jurídica.
Cal aportar:
-
Sol·licitud d'inscripció/modificació dades de l'entitat.
- Estatuts de l’entitat
- Nº d'inscripció Registre General Associacions de la Generalitat o qualsevol altre registre que, pel seu àmbit d'actuació, territorial o material, correspongui o certificació acreditativa d'haver presentat la sol·licitud d'inscripció
- Acta o certificació, d’acord amb l’esmentada normativa, de l’ultima assemblea general de socis, o d’un òrgan equivalent, en què fos escollida la junta directiva.
- El llistat de membres de la junta directiva el dia de la inscripció, amb el detall de noms i cognoms, DNI, els càrrecs que ocupen i contacte d’urgència.
- Seu social, adreça electrònica i telèfon de contacte de l’entitat.
- Codi d’Identificació Fiscal.
- Certificació del número de socis inscrits en el moment de la sol·licitud.
- Certificació de pertinença, si fos el cas, a federacions, confederacions o unions.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Tramitar ara