Sol·licitud d’informe d’adequació de l’habitatge

Dimarts, 22 d’octubre de 2019

Aquest informe preceptiu serveix per acreditar l'adequació de la vivenda en el procés d'obtenció d'una autorització de residència per reagrupació familiar.

Òrgan administratiu responsable: Inspectora d'obres

El 30 de juny de 2011 entrà en vigor el Reial Decret 557/2011, de 20 d’abril que desenvolupa el Reglament de la Llei Orgànica dels estrangers a Espanya i la seva integració social. 

Quan es dóna resposta:

La resolució correspon al Departament de Benestar Social i Família, l’Ajuntament només emet un informe.

El termini per resoldre és de 30 dies hàbils.

Sentit del silenci administratiu? Negatiu

Qui pot sol·licitar-ho:

La sol·licitud ha de ser presentada per la persona estrangera que tingui el domicili habitual en un municipi de Catalunya i que pretengui reagrupar la seva família, o pel ciutadà espanyol o comunitari tutor legal d’un menor estranger no nascut a l’Estat espanyol que pretengui tramitar una autorització de residència per al menor tutelat.

Cal aportar:

  • Còpia complerta del passaport en vigor.
  • Còpia de l’autorització de residència o de residència i treball del reagrupament ja renovada o, si s’escau, conjuntament còpia de l’autorització i còpia de la sol•licitud de renovació de la mateixa.
  • Justificant del pagament de la taxa.
  • Còpia de la documentació acreditativa del títol que habilita per ocupar l’habitatge. En el cas de familiars de comunitari que mantenen el dret de residència malgrat la defunció, la nul•litat, dissolució o suspensió del vincle: acreditació docu

Canals de tramitació:

Departament d'Urbanisme

Carrer del Carme, 30 - 08380 Malgrat de Mar - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 653 300
Fax: 937 610 993
Adreça electrònica: territorisostenibilitat@ajmalgrat.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 14h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 1.04.2022 | 12:47