Sol·licitud de duplicat de cèdula d’habitabilitat
La cèdula d’habitabilitat és un document administratiu que acredita que un habitatge compleix les condicions mínimes d’habitabilitat que preveu la normativa vigent i és apte per a ser destinat a residència de persones, sense perjudici que s’hi desenvolupin altres activitats autoritzades.
Òrgan administratiu responsable: Oficina Local d'habitatge
Puc obtenir un duplicat d’una cèdula caducada? No, només podem obtenir el duplicat d’una cèdula d’habitabilitat mentre sigui vigent.
Quan es dóna resposta:
3 mesos
Quina documentació es lliura? Duplicat de la cèdula.
Sentit del silenci administratiu? Negatiu
Qui pot sol·licitar-ho:
Les persones propietàries de l'habitatge, administradores o representants autoritzats.
Cal aportar:
Canals de tramitació:
-
Presencial
La documentació a aportar per a sol·licitar el duplicat és el full de sol·licitud normalitzat (model RE-906), que incorpora la declaració responsable que acredita la vinculació del sol·licitant amb l'habitatge en qüestió: propietari, llogater i apoderat o representant.
-
Telemàticament
Tramitar ara