Sol·licitud d'acreditació anual dels requisits per l'exercici de la venda no sedentària en mercats

Dimecres, 2 d’octubre de 2019

Sol·licitud d’acreditació anual dels requisits per l’exercici de la venda no sedentària en mercats.

Òrgan administratiu responsable: Decret d'alcaldia

Sol·licitud per acreditar que es continuen complint els requisits necessaris per la venda no sedentària.

Quina documentació es lliura?

Cap

Sentit del silenci administratiu?

Positiu. En cas de revocació de la llicència es resoldrà expressament. 

Quan es pot demanar?:

Del 9 de gener al 28 de febrer del 2025. Pot presentar la sol·licitud per internet o presencialment al registre d’entrada de l’Ajuntament.

Quin cost té:

Pagament de la taxa anual per l’ocupació del domini públic i la taxa d’escombraries.

Quan es dóna resposta:

No hi ha resolució expressa.

Qui pot sol·licitar-ho:

Els titulars de llicències. Cal també: estar al corrent dels tributs municipals que s’estableixin per a aquest tipus de comerç i complir amb els requisits establerts per les reglamentacions específiques a aplicar als productes que tinguin a la venda.

Cal aportar:

  • Instància acreditació anual requisits venda mercat

  • Fotocòpia de l’assegurança de responsabilitat civil amb cobertura mínima de 300.000,00 € i de l’últim rebut pagament
  • Fotocòpia de la documentació acreditativa del compliment de la normativa vigent sobre higiene i manipulació d’aliments, en el seu cas
  • En cas de comerciants extracomunitaris, fotocòpia del permís de residència i de treball

Canals de tramitació:

  • Presencial

Departament de Medi Ambient

Carrer del Carme, 30 - 08380 Malgrat de Mar - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 653 300
Fax: 937 610 993
Adreça electrònica: territorisostenibilitat@ajmalgrat.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 14h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 10.12.2024 | 16:30