Servei de teleassistència domiciliària

Dimarts, 26 de novembre de 2019

És un servei d’atenció a domicili que funciona mitjançant un terminal instal·lat al domicili de la persona i una unitat remota, en forma de penjoll o braçalet, que permet estar connectat de forma permanent amb el centre d’atenció. Es complementa amb serveis com les Unitats Mòbils, els dispositius de seguretat o el reforç en el seguiment de les persones més fràgils.

Òrgan administratiu responsable: Regidoria d’Acció Social i Ciutadania

Serveix per garantir la seguretat i tranquil·litat de persones grans que poden estar en situació de risc per factors d’edat, fragilitat, soledat o dependència, detectant situacions d’emergència i donant resposta immediata a aquestes.

Quan es pot demanar?:

Durant tot l'any

Quin cost té:

Aquest servei té copagament segons el llindar econòmic de la persona usuària i amb un import màxim de 7,21€/mes

Quan es dóna resposta:

Un mes des de l’entrada de la documentació per registre. Atorgació servei quan hi hagi vacant

Quina documentació es lliura? Sol·licitud Teleassistència

Qui pot sol·licitar-ho:

Persones majors de 75 anys, que es troben en risc social per factors d'edat, fragilitat, manca d'autonomia funcional, especialment si són persones que viuen soles permanentment o durant gran part del dia i amb una escassa o nul·la xarxa social i/o familiar.

Cal aportar:

Canals de tramitació:

Serveis a la Persona

Can Feliciano, s/n - 08380 Malgrat de Mar - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 614 386
Fax: 937 653 360
Horari:  
Horari: De dilluns a divendres de 8h a 14:30h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 1.04.2022 | 10:02