Servei de teleassistència domiciliària
És un servei d’atenció a domicili que funciona mitjançant un terminal instal·lat al domicili de la persona i una unitat remota, en forma de penjoll o braçalet, que permet estar connectat de forma permanent amb el centre d’atenció. Es complementa amb serveis com les Unitats Mòbils, els dispositius de seguretat o el reforç en el seguiment de les persones més fràgils.
Òrgan administratiu responsable: Regidoria d’Acció Social i Ciutadania
Serveix per garantir la seguretat i tranquil·litat de persones grans que poden estar en situació de risc per factors d’edat, fragilitat, soledat o dependència, detectant situacions d’emergència i donant resposta immediata a aquestes.
Quan es pot demanar?:
Durant tot l'anyQuin cost té:
Aquest servei té copagament segons el llindar econòmic de la persona usuària i amb un import màxim de 7,21€/mes
Quan es dóna resposta:
Un mes des de l’entrada de la documentació per registre. Atorgació servei quan hi hagi vacant
Quina documentació es lliura? Sol·licitud Teleassistència
Qui pot sol·licitar-ho:
Persones majors de 75 anys, que es troben en risc social per factors d'edat, fragilitat, manca d'autonomia funcional, especialment si són persones que viuen soles permanentment o durant gran part del dia i amb una escassa o nul·la xarxa social i/o familiar.
Cal aportar:
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament
Tramitar ara