Renovació cada 2 anys de l'empadronament dels estrangers no comunitaris sense autorització de residència permanent

Divendres, 2 d’agost de 2019

Renovar l'empadronament, per els estrangers no comunitaris sense residència permanent han de renovar cada 2 anys des de la data d'alta en el Padró de Malgrat de Mar, la voluntat de seguir empadronats al municipi.

Òrgan administratiu responsable: Estadística

Quan es dóna resposta:

Immediata

Qui pot sol·licitar-ho:

Tota persona física, major d'edat no comunitària sense residència permanent dos anys empadronats a Malgrat de Mar, estrangers no comunitaris amb targeta de residència o passaport vigent. Menors d'edat hauran de venir els pares o el seu representant legal.

Cal aportar:

  • Original i fotocòpia d'un dels documents següents que acreditin la representació: passaport compartit, extracte literal de naixement, llibre de familia amb la inscripció del menor o sentència judicial atorgada la custòdia.
  • Original en vigor i fotocòpia del DNI del representant legal.
  • En el cas de ser representat: original i fotocòpia dels poders notarials i DNI.
  • En el cas de renovació de targeta: original i fotocòpia del permís de residència justificant de la renovació.
  • Original en vigor i fotocòpia del permís de residència o passaport.
  • Carta l'Ajuntament, si l'ha rebut amb el pre-avís de caducitat.

Canals de tramitació:

  • Presencial

Oficina d'atenció a l'usuari (OAC)

Carrer Carme, 30 - 08380 Malgrat de Mar - Barcelona (Espanya)
Telèfon: 937 653 300
Fax: 937 610 993
Adreça electrònica: oac@ajmalgrat.cat
Lloc web: citaprevia.gestorn.com/malgratdemar/#nbb
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 14h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 2.08.2019 | 14:51