Registre de representacions i apoderaments
Dimarts, 2 de febrer de 2021
El Registre Electrònic d’Apoderaments, permet fer constar les representacions que els ciutadans, professionals i empreses atorguen a tercers per actuar en el seu nom davant de les Administracions Públiques.
Òrgan administratiu responsable: Secretaria
Quins poders puc atorgar:
- Un poder general perquè l’apoderat pugui actuar en nom del poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.
- Un poder perquè l’apoderat pugui actuar en nom del poderdant en qualsevol actuació administrativa davant d’un únic organisme concret.
- Un poder perquè l’apoderat pugui actuar en nom del poderdant únicament per efectuar tràmits en concret.
Quin cost té:
Gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona que ostenta la titularitat del poder a delegar.
Cal aportar:
- Document identificatiu de la persona delegant (DNI, NIE o passaport)
- En cas que es vulgui atorgar la representació d’una persona jurídica: document justificatiu on s’indiqui que n’ostenta la titularitat (escriptura, acta de constitució...)
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament
Tramitar ara