Queixes i suggeriments

Dimecres, 31 de juliol de 2019

Òrgan administratiu responsable: En funció del motiu de la sol·licitud

Podeu fer-nos arribar qualsevol idea que ens ajudi a millorar el servei de l’organització, indicar-nos incidències a la via pública que afecti, per exemple, l’estat del carrer, l’enllumenat públic, les infraestructures municipals, etc., o fer arribar una queixa o suggeriments sobre els serveis, actuacions o decisions municipals.

Les incidències de la via pública, també les podeu comunicar a traves de l’aplicació municipal que us podeu descarregar a:

Quan es pot demanar?:

Tot l’any.

Quin cost té:

Gratuït

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona.

Canals de tramitació:

Oficina d'atenció a l'usuari (OAC)

Carrer Carme, 30 - 08380 Malgrat de Mar - Barcelona (Espanya)
Telèfon: 937 653 300
Fax: 937 610 993
Adreça electrònica: oac@ajmalgrat.cat
Lloc web: citaprevia.gestorn.com/malgratdemar/#nbb
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 14h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 6.02.2025 | 16:54