Llicència ambiental (Annex II)

Dimecres, 31 de juliol de 2019

Estan sotmeses al règim de llicència ambiental municipal les activitats ubicades en un mateix centre o en un mateix establiment i que pertanyen a la mateixa persona o empresa titulars, que es relacionen a l’annex II de la Llei 20/2009, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA), tant per ser implantades com per a tota modificació substancial que s’hi pretengui realitzar un cop autoritzades, amb excepció dels càmpings i àrees d’acollida d’autocaravanes que es tramiten a través d'un formulari específic.

Òrgan administratiu responsable: Junta de Govern Local

Més informació aquí.

Cal aportar:

  • Sol·licitud Llicència ambiental (II LPCA). Aquest formulari s’haurà d’omplir només en el cas que el titular no presenti la documentació electrònicament.

  • Projecte bàsic amb estudi ambiental, signat pel personal tècnic competent.
  • Plànol d’emplaçament de l’activitat projectada que permeti la identificació de la finca.

    Presentar en cas que l’interessat no hagi sol·licitat informe urbanístic abans de sol·licitar la llicència ambiental.

  • Explicació sintètica de l’activitat projectada que detalli la seva naturalesa i característiques principals.

    Presentar en cas que l’interessat no hagi sol·licitat informe urbanístic abans de sol·licitar la llicència ambiental.

  • Necessitats d’ús i aprofitament del sòl i del subsòl.

    Presentar en cas que l’interessat no hagi sol·licitat informe urbanístic abans de sol·licitar la llicència ambiental.

  • Requeriments respecte la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals que exigeixi l’activitat.

    Presentar en cas que l’interessat no hagi sol·licitat informe urbanístic abans de sol·licitar la llicència ambiental.

  • En els casos d’activitats que, tot i que no estan incloses en la legislació d’accidents greus projecten tenir alguna de les substàncies químiques o categoria de substàncies tòxiques o molt tòxiques, de conformitat amb els llindars que s’establ

    Presentar en cas que l’interessat no hagi sol·licitat informe urbanístic abans de sol·licitar la llicència ambiental.

  • Estudi geològic de les característiques del sòl en el qual s’emplaça l’activitat projectada, sempre que la normativa específica aplicable defineixi aquesta activitat com a potencialment contaminant del sòl.
  • Estudi d’impacte ambiental, si és necessari.
  • Document acreditatiu de la designació de la persona que assumirà la responsabilitat tècnica de l’execució del projecte i que expedirà la certificació acreditativa de l’adequació de l’activitat i de les instal·lacions a la llicència atorgada
  • El sistema i procediment per a la verificació del funcionament dels autocontrols de l’activitat proposats per la persona sol·licitant, amb indicació del tècnic o de la tècnica amb qualificació adequada responsable de la seva aplicació (És volunt
  • Documentació preceptiva en matèria d’incendis d’acord a la Llei 3/2010, del 18 de febrer, i la normativa sectorial aplicable.
  • Pla de gestió de les dejeccions ramaderes, si és el cas.
  • Declaració, si cal, de les dades contingudes en el projecte que gaudeixen de confidencialitat d'acord amb la legislació, amb especificació de la Llei en la qual s’empara.
  • Declaració responsable en matèria de salut alimentària.
  • Qualsevol altra documentació que sigui exigible per la legislació ambiental aplicable a l’activitat.

Canals de tramitació:

Oficina d'atenció a l'usuari (OAC)

Carrer Carme, 30 - 08380 Malgrat de Mar - Barcelona (Espanya)
Telèfon: 937 653 300
Fax: 937 610 993
Adreça electrònica: oac@ajmalgrat.cat
Lloc web: citaprevia.gestorn.com/malgratdemar/#nbb
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 14h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 7.06.2024 | 14:45