Al·legacions o recursos contra denúncies de civisme

Dimecres, 2 d’octubre de 2019

Aquest tràmit permet presentar al•legacions o recursos a notificacions o resolucions d’un expedient sancionador per haver infringit l’Ordenança Municipal de Civisme i Seguretat Ciutadana.

Òrgan administratiu responsable: Policia Local

S’ha de presentar un escrit per cada expedient sancionador que s’al·lega o al qual es recorre la sanció.

Quan es pot sol·licitar?

Dependrà del tipus d’escrit:

Al·legacions: 10 dies hàbils següents a la data de la notificació del plec de càrrecs o de la proposta de resolució. 

Recursos: 1 mes des de la data en què la persona interessada hagi rebut la resolució de la imposició de la sanció.

Podeu presentar el recurs:

  • Al Registre General de l’Ajuntament de Malgrat de Mar o amb certificat digital a l’apartat de Registre telemàtic de la web de l’Ajuntament.
  • Els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanyi a l'Administració General de l'Estat.
  • Els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanyin a les Administracions de qualsevol Comunitat Autònoma.
  • Els registres de les Entitats locals que hagin subscrit l'oportú Conveni de col•laboració (els convenis de "Finestreta Única").
  • En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'estableixi.
  • En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
  • En qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents.

Pot consultar i obtenir informació de les oficines de registre aquí

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

El termini màxim per a resoldre les al·legacions és de tres mesos.

Si en el termini indicat, no s’ha resolt les al·legacions, actuarà el silenci administratiu, que en aquest cas és negatiu, és a dir, que si no es rep resposta en tres mesos, s’entén que les al·legacions són desestimades i el procediment segueix el seu tràmit normal.

Qui pot sol·licitar-ho:

Ho ha de demanar la persona denunciada o el seu representant legal.

Cal aportar:

  • Sol·licitud genèrica

  • S'aconsella adjuntar una còpia de la butlleta de denúncia o de la notificació rebuda.
  • A l’escrit que es presenta s’ha d’indicar el número de l’expedient sancionador que s’al•lega o al qual es recorre la sanció

Canals de tramitació:

Oficina d'atenció a l'usuari (OAC)

Carrer Carme, 30 - 08380 Malgrat de Mar - Barcelona (Espanya)
Telèfon: 937 653 300
Fax: 937 610 993
Adreça electrònica: oac@ajmalgrat.cat
Lloc web: citaprevia.gestorn.com/malgratdemar/#nbb
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 14h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 1.04.2022 | 11:27