Tot l'alumnat dels centres de Malgrat participaran en tallers per promoure hàbits saludables
L'Ajuntament posa a disposició dels centres educatius del municipi 78 tallers i xerrades de fomentar hàbits saludables entre la mainada, els adolescents i els joves. L'objectiu és enfortir les habilitats i capacitats de les persones per poder millorar la seva salut.
Des de fa deu anys, l'Ajuntament ofereix als centres educatius del municipi tallers i xerrades d'educació per a la salut, que són organitzats per la Diputació de Barcelona. Enguany, s'oferiran 78 tallers i xerrades sobre alimentació saludable, sexualitat sana, benestar emocional, prevenció d'adiccions (tabac, alcohol, pantalles i xarxes socials), cura del cos i autoprotecció.
Hi participaran alumnes d'Educació Infantil, Primària i Secundària, així com estudiants de Batxillerat, cicles formatiu així com els programes de formació i inserció.
Aquestes activitats, que són gratuïtes per als centres educatius, tenen com a objectiu millorar la salut de les persones a través d'explicar hàbits saludables.