S’arranjarà el camp de futbol que hi ha a l’interior de les pistes d’atletisme perquè s’utilitzi per a entrenaments

Dimecres, 19 de maig de 2021

La Regidoria d’Esports arranjarà el camp de futbol que hi ha a l’interior de les pistes d’atletisme del Camí de la Pomereda, perquè pugui ser utilitzat pels clubs de futbol per als seus entrenaments. S’hi posarà gespa artificial i s’hi faran treballs per col·locar-hi reg automàtic i una xarxa d’evacuació de les aigües.

La idea és poder disposar de més espais per a l’activitat esportiva del poble. La Junta de Govern Local va aprovar dijous passat l’adjudicació dels treballs de redacció del projecte i de la direcció d’obres per arranjar el camp de futbol existent a l’interior de les pistes municipals d’atletisme. Les obres consistiran bàsicament a l’adaptació del terreny per poder-hi col·locar gespa artificial i sistema de reg automàtic, així com evacuació de les aigües. La redacció del projecte i la direcció de les obres s’ha adjudicat per un import de 6.792,30 euros.

El regidor d’Esports, Ludwig Hasko, ha explicat que aquesta actuació es porta a terme per cobrir la demanda que hi ha de més espais per a la pràctica del futbol, ja que l’activitat dels dos clubs de futbol del poble fan que el Camp Municipal d’Esports quedi petit.

 

Darrera actualització: 19.05.2021 | 14:02