Malgrat Turisme organitza activitats per dinamitzar el comerç del poble per Nadal
Les activitats infantils que ha organitzat Malgrat Turisme per aquestes festes començaran el dimecres 24 de desembre amb els inflables, que s'instal·laran a les Peixateries Velles entre les 10 h i les 13 h. Toni Riera, de Malgrat Turisme, ha explicat que la iniciativa, que es repetirà el dimecres 31 de desembre, persegueix l'objectiu de "dinamitzar la compra de productes frescos al mercat municipal i d'activar el moviment pel centre del poble".
L'activitat de l'home dels nassos també s'ha programat pel 31 de desembre. La proposta lúdica i familiar començarà a la plaça de l'Església a les 11 h i s'allargarà fins les 13 h. Riera ha explicat que han decidit reeditar aquesta activitat perquè aquell dia "hi ha molt d'ambient al carrer".
Finalment, s'instal·larà un circuit de cotxes a pedals a les Peixateries Velles el divendres 2 de gener entre les 16 h i les 19 h.
Font: Ona Malgrat.