Malgrat renova les certificacions "Biosphere" de les dues oficines de turisme i la biblioteca

Dijous, 23 de febrer de 2023

Malgrat de Mar ha renovat la marca Compromís per la Sostenibilitat Turística Biosphere de les dues oficines de turisme. La Biblioteca la Cooperativa també ha tornat a obtenir la distinció com a Punt d'Informació Turística i tres hotels i dos càmpings han rebut la certificació en qualitat turística sostenible. El regidor de Turisme, i tercer tinent d'alcaldessa, Ludwig Hasko, ha assistit juntament amb la tècnica de l'àrea a l'acte de lliurament de les certificacions, celebrat aquest matí a Pineda de Mar. 

 

Han rebut la certificació en qualitat turística sostenible "Biosphere" l'oficina de Turisme de la Torre de la Vídua de Can Sala i la de la plaça de l'Àncora, així com els càmpings del Mar i Resort Els Pins, i els hotels Alegria Maripins, Aqual Hotel Silhouette&Spa i el Summus Hotel Monteplaya. La Biblioteca La Cooperativa i els dos càmpings també han rebut en aquesta edició una distinció com a Punt d'Informació Turística.

La certificació Biosphere Sustainable és una marca de confiança d'àmbit mundial que ajuda a les empreses, consumidors, propietaris i gestors turístics a identificar i promoure productes i serveis procedents de proveïdors turístics que alineen la seva gestió i activitat empresarial amb la sostenibilitat.

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme gestiona aquest reconeixement a la comarca, que impulsen la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona des de l’any 2017.

L’any 2017 van ser reconegudes 40 empreses i serveis, l’any 2018 se’n van distingir 56, l’any 2019 en van ser 66, el 2020 es van convertir en 76, el 2021 van arribar a 95 i enguany, corresponents al 2022, en són 99.

 

 

Notícies:

Malgrat renova el distintiu Biosphere com a destinació sostenible

Darrera actualització: 23.02.2023 | 14:31