L'Ajuntament ofereix una cinquantena d'activitats gratuïtes a les escoles
Les activitats que s'ofereixen a les escoles estan relacionades amb els àmbits de la salut i el consum, el foment i el reconeixement de la recerca educativa, la prevenció i la seguretat, el medi ambient i la sostenibilitat, el municipi i el coneixement de l'entorn, les tradicions, la cultura i les festes populars, la solidaritat i la pau, la música, el teatre, l'orientació i l'emprenedoria.
Les propostes les duen a terme les regidories d'Educació, Seguretat Ciutadana i Mobilitat, Salut Comunitària, Promoció Econòmica i Medi Ambient, la biblioteca La Cooperativa, l'Arxiu Municipal, l'Escola Municipal d'Adults, Malgrat Turisme SL i el Centre d'Atenció Primària.
La regidora d'Educació, Sònia Viñolas, ha destacat que "la voluntat de l'Ajuntament és continuar donant suport a les escoles del poble amb iniciatives com aquesta". Viñolas ha destacat també la qualitat de les activitats que s'ofereixen ja que, entre d'altres coses, "quan acaba el curs escolar els mateixos centres educatius omplen un qüestionari per tal d'avaluar-les. Aquests qüestionaris permeten valorar les activitats i, per tant, ajuden a la regidoria a vetllar per la seva qualitat".