La música dels Sodi, Esbarzers i Mala Sort per a la revetlla de Sant Joan a la plaça Xesco Boix
La Festa dels Focs de Sant Joan i la Flama del Canigó, revetlla de Sant Joan, se celebrarà com és tradició el 23 de juny. La tradicional celebració, organitzada conjuntament pel GEM i l'Ajuntament, començarà amb la rebuda de la flama i el lliurament del foc del Canigó a altres municipis. Després hi haurà la cercavila de la Flama des del local del GEM fins a la plaça de l'Església, on es farà la lectura del manifest. La celebració inclourà la tradicional revetlla a la plaça de Xesco Boix amb sopar i concert amb els grups Sodi, Esbarzers i els punxadiscos malgratencs Mala Sort.
El GEM manté viva la tradició de la Flama del Canigó a Malgrat des de 1976. La porta fins al poble i la comparteix amb altres entitats i altres municipis veïns.
Les entitats col·laboradores són Agrupament Escolta i Guia Sant Nicolau, Esport Ciclista Malgrat, Colla de Diables Ratpenatsinfernals, Colla de Geganters de Malgrat, Club d'Atletisme Malgrat i Òmnium.
Programa de les activitats:
17 h Avinguda de Can Feliciano, davant del GEM: Rebuda de la flama i lliurament als pobles veïns.
19:30 h Cercavila de la Flama a càrrec del Club d'Atletisme i el Club Ciclista: des del GEM fins a la plaça de l'Església.
20 h Lectura del manifest a càrrec de l'Agrupament Escolta i Guia Sant Nicolau a la plaça de l'Església.
20:30 h Cercavila a càrrec dels diables Ratpenatsinfernals i la Colla Gegantera des de la Plaça de l’Església fins a la Xesco Boix.
21:30 h Encesa de la foguera.
21:45 h Sopar popular. (Els tiquets de 12 euros es poden adquirir anticipadament a la Llibreria Montalt i la Fleca Garriga)
22:30 h Inici dels concerts amb l'actuació dels grups Sodi, Esbarzers i Mala Sort PDs.