La 'Malgrat Shopping' arribarà el 23 de maig
L'Ajuntament i l'Associació de Comerciants de Malgrat de Mar ja ho té tot a punt per a una nova edició de la 'Malgrat Shopping', que tindrà lloc el dissabte 23 de maig. Com l'any passat, hi haurà moltes i variades activitats des de primera hora del matí i fins a la nit. La desfilada de moda, protagonista indiscutible d'aquest esdeveniment, es farà al Parc de Can Campassol a dos quarts de set de la tarda.
El programa de la 'Malgrat Shopping' començarà a les deu del matí amb una masterclass de zumba a càrrec de Gymnos a la plaça de Josep Anselm Clavé. A dos quarts d'onze, es farà una altra masterclass, en aquest cas sobre skincare amb el títol El millor tractament per al teu tipus de pell a càrrec de la perfumeria Xaloc, que es farà a la Sala Joaquim Garriga de l'Arxiu Municipal a dos quarts d'onze del matí. Per participar-hi cal fer inscripció prèvia a l'establiment.
A dos quarts de dotze del migdia, hi haurà la tercera masterclass, aquest cop sobre moda amb el títol de Aprèn els sectors d'una assessora d'imatge per escollir la teva roba ideal a càrrec de Carol Amate i Marta Pozo a la Sala Joaquim Garriga de l'Arxiu Municipal.
A l'Espai Gastronòmic de les Peixateries Velles, hi haurà el taller Aprèn a dibuixar amb llet la teva pròpia tassa a càrrec de Kissa Coffee d'11 h a 12 h i de 18 h a 19 h. La Joieria Blanco farà el sorteig d'una joia al seu establiment i Finques Quim farà la sessió virtual Entra en el teu futur pis al carrer de Mar, número 23.
A les cinc de la tarda, la Floristeria Flors i Violes farà el taller Fes el teu ram floral a partir de les cinc de la tarda a la plaça de l'Església. Cal fer una inscripció prèvia a la floristeria, ja que només hi ha deu places. La Joieria Mora oferirà un flash de moda per descobrir les novetats de l'establiment. Serà a partir de les sis al local del carrer de Mar, 31.
Les Peixateries Velles, Espai Gastronòmic
Les Peixateries Velles tornaran a ser Espai Gastronòmic i al migdia, s'hi podrà fer vermut. Després a la tarda es reprendrà l'activitat en aquest espai, que comptarà amb l'actuació d'un DJ i que s'allargarà fins a la nit.
La desfilada de moda de Can Campassol començarà a dos quarts de set de la tarda.