La Llar d'Infants Municipal Els Fesolets organitza demà una xerrada sobre "Joguines per jugar" adreçada a tots els pares i mares de Malgrat

Dijous, 11 de desembre de 2008
La Regidoria d'Educació informa que la Llar d'Infants Municipal "Els fesolets" organitza demà divendres 12 de desembre una xerrada sobre "Joguines per jugar", adreçada a tots els pares i mares de Malgrat.

La xerrada anirà a càrrec de la directora del centre Maria Gómez, psicòloga i logopeda, que parlarà dels hàbits de consum de joguines a Catalunya, dels principis bàsics per escollir una joguina en funció de l'edat, del sexisme a les joguines i de l'etiquetatge de les joguines com a font d'informació per temes de seguretat, edats..., entre altres aspectes. La sessió tindrà lloc a les instal·lacions de la Llar d'Infants Municipal i començarà a les 17h.

Darrera actualització: 14.01.2020 | 15:58