La fira d'atraccions de la festa major de Sant Roc, del 12 al 17 d'agost

Dimecres, 5 d’agost de 2026

La fira d'atraccions de la festa major de Sant Roc es posarà en marxa dimecres que ve a l'aparcament de l'avinguda Verge de Montserrat i s'allargarà fins al 17 d'agost. Cada dia durant les dues primeres hores de fira, no hi haurà música per no molestar a la mainada o persones sensibles al soroll. El dimecres 12 i el dilluns 17 es farà la promoció del 2x1, i comprant una entrada se n'aconseguirà una altra de gratuïta. A partir de les deu de la nit de diumenge, no es podrà estacionar a l'aparcament de Verge de Montserrat perquè dilluns començaran a arribar els camions de la fira, la qual es muntarà dimarts. 

Enguany hi haurà 45 atraccions, casetes i bars, que com sempre estarà ubicada al pàrquing de l'avinguda Verge de Montserrat, entre els carrers Balmes, Roger de Flor i Joan Maragall. 

Els dies 14 i 18 d'agost es farà la promoció de 2x1 i els usuaris de les atraccions pagant una entrada en rebran dues. Aquest any es torna a posar en marxa la iniciativa de les dues primeres hores, de 18 a 20 h, sense música per no molestar a la mainada o persones sensibles al soroll.

La fira obrirà portes a partir de les sis de la tarda. 

 

Tancament del pàrquing, aquest diumenge 

La Policia Local informa que a aquest diumenge a les deu de la nit es tancaran tots els accessos al pàrquing de l'avinguda Montserrat. Dilluns començaran a arribar els camions dels firaires i dimarts es començaran a muntar les atraccions i les paradetes de la fira. L'alternativa a aquest pàrquing de l'avinguda Montserrat és les dues zones d'estacionament que s'habilitaran de manera provisional a l'avinguda Costa Brava, entre el tanatori i el barri de Can Palomeres. Tenen una capacitat per a 533 vehicles i 58 autocars. 

Darrera actualització: 5.08.2026 | 14:40