Els alumnes d'Aula Oberta clouen el curs 2011-2012 aquest vespre al Centre Cultural
35 alumnes de 3r i 4t d'ESO de l'Institut Ramon Turró i les escoles Chanel, Fonlladosa i Vedruna seran protagonistes aquest vespre de l'acte de cloenda del curs 2011-2012 de l'Aula Oberta La Pilona. Està previst que a l'acte hi assisteixin els alumnes, acompanyats de familiars, professors, responsables de les empreses on han fet estades formatives durant aquests mesos, així com regidors del consistori malgratenc.
Enguany ha estat la quarta edició d'aquest projecte que pretén ser una experiència educativa integrada d'atenció a la diversitat, entenent aquesta com a intervenció educativa comunitària en la qual els diferents agents de l'entorn de l'escola participen conjuntament en la identificació i en la solució de problemes educatius de forma corresponsable. Té com a objectius la millora de l'èxit escolar i promoure l'adquisició d'habilitats per al desenvolupament personal, social i laboral.
El Projecte "Aula Oberta" a Malgrat de Mar vol ser una resposta a les necessitats d'intervenció específiques no cobertes, per resoldre situacions de fracàs escolar i de risc d'absentisme que implica tot sovint la no acreditació en acabar l'etapa obligatòria.