El Grup d'Amics de l'Arxiu reprèn la seva activitat de recerca i d'identificació

Dilluns, 9 de febrer de 2026

El Grup d'Amics de l'Arxiu ha reprès la seva activitat aquest mes de febrer. Aquesta iniciativa col·labora amb l'Arxiu Municipal en diferents projectes com la identificació de reportatges fotogràfics i la transcripció de padrons històrics d'habitants del municipi. 

El Grup d'Amics de l'Arxiu es reuneix els dijous a les sis de la tarda cada quinze dies. Aquesta iniciativa està formada en aquests moments per una trentena de persones i és oberta a tota la ciutadania que vulgui formar part. 

L'Arxiu Municipal va promoure l'any 2015 la creació d'una associació d'Amics de l'Arxiu. La voluntat és apropar l'Arxiu Municipal a la ciutadania i establir una relació de col·laboració. Des del Servei Municipal d'Arxiu es treballa perquè la ciutadania conegui quins documents hi ha en un arxiu i com hi pot accedir.

Els Amics de l'Arxiu tenen dos grups de treball: el d'identificació de fotografies i el de recerca. 

Darrera actualització: 9.02.2026 | 11:56