El govern municipal obre requeriment a l'empresa de les obres del Passeig Marítim per les inundacions de dissabte
Segons ha explicat el primer tinent d'alcalde, portaveu del govern i també responsable d'Urbanisme i Projectes Urbans, Jofre Serret (JXCat-Malgrat ens Mou), el sobreeiximent d'aigües es va produir per un col·lector malmès. A més, segons ha explicat el regidor "s'ha de tenir en compte que fins a l'avinguda Països Catalans hi ha un desdoblament de canonades que està executat, però que se li haurà de donar continuïtat amb la següent fase de les obres". Jofre Serret ha destacat que "no es pot parlar d'error perquè l'obra encara no s'ha lliurat a l'Ajuntament". A més, ha subratllat que el govern municipal "perquè l'obra es lliuri de manera correcta tant en el nivell superior com l'inferior". "En tot cas, la responsabilitat del que va passar dissabte és de l'empresa constructora", ha afegit.
L'Ajuntament demana a l'empresa que els requeriments que li fa es facin "amb la màxima urgència i en cas de manca d'estanqueïtat, trencaments o desperfectes a la xarxa, es realitzi les reparacions necessàries per assegurar el seu correcte funcionament".
Per la seva banda, l'alcalde de Malgrat, Joan Mercader (PSC) ha reiterat, tal i com feia dissabte a la nit al seu perfil de Facebook, que des del govern municipal comparteixen “la indignació i la preocupació” davant d'aquesta inundació i ha dit que “és intolerable que això succeeixi”. Segons ell, aquesta és ‘una sorpresa més' de les que s'ha trobat el nou govern amb les obres del passeig, com el sobrecost que aviat es donarà a conèixer. Mercader ha dit que aviat es reuniran amb veïns, comerciants i hotelers de la zona.
Mercader ha volgut recordar a l'exalcaldessa que ‘ella va estar els 4 anys del mandat anterior al govern i no dos com diuen'.