El cicle "Parlem del piano" tractarà demà de l'evolució de Debussy a Cage

Dijous, 23 d’octubre de 2008
La sessió de demà divendres del cicle "Parlem del piano" porta per títol "El piano, instrument de percussió? (de Debussy a Cage)". La conferència, que anirà a càrrec del professor Joan Vives, començarà a les 21 h a la Biblioteca La Cooperativa.

La darrera conferència que tancarà aquest cicle, continuant amb el fil de l'evolució de la història de la música, tractarà sobre la crisi de la tradició; l'experimentació de noves capacitats i noves sonoritats; la polèmica sorgida sobre instrument de corda o de percussió, així com la curiositat insaciable del segle XX.

El cicle "Parlem del piano" es clourà el proper divendres 31 d'octubre amb un concert a càrrec de la pianista Ruth Lluís. El concert de cloenda tindrà lloc al Centre Cultural a les 21 h.

Darrera actualització: 14.01.2020 | 15:59