Detingut un jove de Blanes, que va entrar molt alterat en un hotel amb un gran ganivet

Dimarts, 12 de maig de 2026

La Policia Local informa que dilluns passat va detenir un jove de vint-i-sis anys i veí de Blanes que va entrar molt alterat al hall d'un hotel de la plaça Marià Cubí. Els agents, que feien el servei de vigilància del pla preventiu de seguretat i convivència d'aquesta plaça, van observar l'escena i van entrar a l'establiment hoteler. El van detenir per desobediència i en l'escorcoll li van trobar, a més d'un ganivet de 20 centímetres, molts diners en metàl·lic i objectes que possiblement havien estat robats. 

Els fets van passar a quarts de nou del vespre quan una patrulla de la Policia Local feia l'habitual ronda de vigilància a la plaça de l'estació de tren. Els agents van observar que un jove entrava a la recepció de l'hotel amb una actitud clarament alterada. 

Els policies van escorcollar el jove, el qual portava un ganivet de 20 centímetres amagat a la part abdominal del cos. També portava molts diners en metàl·lic i objectes que semblaven robats. El noi va acabar detingut per desobediència als agents. 

Darrera actualització: 12.05.2026 | 11:00