Curs per a persones nouvingudes a Malgrat
Dijous, 1 d’octubre de 2015
La Regidoria d'Acció Social i Ciutadania informa que aquest mes d'octubre posarà en marxa un nou curs per a persones nouvingudes a Malgrat de Mar.
Darrera actualització: 12.12.2019 | 23:20
El curs, que porta per títol Curs de coneixement de la societat catalana, l'ofereix el Servei d'Acollida Itinerant del Consell Comarcal del Maresme. L'objectiu és donar objectiu mostrar a les persones nouvingudes les característiques de la societat catalana, així com els serveis públics i la participació a Malgrat de Mar.
El curs és de 16 hores de durada i s'impartirà els dies 20, 22, 27 i 29 d'octubre i 3,5, 10 i 12 de novembre a l'Escola Municipal d'Adults del carrer de Ramon Turró, 37-47. L'horari serà de 9.30 h a 11.30 h. Per a més informació i inscripcions cal adreçar-se als Serveis Socials o bé trucar al telèfon 93 741 16 16 (ext. 413) o al correu electrònic servei.acollida@ccmaresme.cat