Comencen les obres de l'ascensor inclinat que unirà el parc del Castell amb el centre del poble
Les obres de l'ascensor inclinat les porta a terme l'empresa Elecnor S.A., tenen un cost d'1.070.198,30 euros i són un dels projectes inclosos en el Projecte d'Intervenció Integral del Barri del Castell subvencionat amb la Llei de Barris, i que financen a mitges l'Ajuntament de Malgrat de Mar i la Generalitat de Catalunya.
Des del passat mes d'agost s'han fet tasques de desbrossament i neteja del solar on s'instal·larà l'ascensor inclinat. També s'ha portat a terme l'arranjament de les tanques de les finques veïnes.
El projecte preveu la construcció d'un edifici d'accés a l'ascensor des del carrer de Passada, que inclourà una sala polivalent i una oficina, i en el qual s'utilitzarà molt de vidre per veure el verd del parc i deixar passar la claror. Aquest edifici tindrà 245 metres quadrats de superfície construïda. L'edifici disposarà a la primera planta d'una sala polivalent de 60 metres quadrats que serà accessible per una escala i el mateix ascensor. A la planta baixa hi haurà serveis adaptats i un espai de recepció.
El baixador de l'ascensor de dalt, el del parc del Castell, inclourà una pèrgola que connectarà la cabina de l'ascensor amb l'edificació ara existent dels lavabos i es crearà un mirador. Els arquitectes responsables de la proposta, Eduard Sancho i Sergi Cera, han projectat el baixador del parc amb la filosofia de fer una intervenció mínima amb l'objectiu de provocar el menor impacte visual i atorgar tot el protagonisme al parc i als pins.