La tradicional festa de Sant Joan i Sant Pau, aquest diumenge

Dijous, 27 de juny de 2024

La tradicional celebració de la festa de Sant Joan i Sant Pau tindrà lloc aquest diumenge 30 de juny. Començarà al matí amb la cerimònia de renovació del vot de vila a Sant Joan i Sant Pau i al vespre, es farà el tradicional ball al Parc de Can Campassol. 

 

 

A les 11 h a l'Església de Sant Nicolau tindrà lloc la renovació del vot de vila. Els malgratencs i malgratenques van encomanar-se el 26 de juny de 1651 a Sant Joan, Sant Pau i Sant Roc per tal que els deslliurés de l'epidèmia de pesta bubònica. A canvi, els malgratencs i malgratenques es van comprometre a fer una processó fins a Pineda, origen del tradicional ball de morratxes, conegut com a Ball de Sant Joan i Sant Pau de Malgrat.

El Ball de Sant Joan i Sant Pau tindrà lloc a partir de les 20 h al Parc de Can Campassol. L'Esbart Dansaire Mar Blava actuarà amb l'acompanyament de la Cobla Ciutat de Granollers. L'acte comptarà amb la col·laboració de l'Agrupació Sardanista Malgratenca La Barretina. 

Darrera actualització: 27.06.2024 | 11:33