Data d'aprovació o darrera modificació: 08/04/2020
AT 6: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DELS REGISTRES MUNICIPALS
Àmbit del tractament
Registres municipals
Denominació de l’activitat del tractament
Registres municipals
Base jurídica
Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD
Missió en interès públic o exercici de poders públics, d’acord amb l’article 6.1.e) RGPD
Finalitats del tractament
Registre de cens d’animals de companyia:
Registre d’animals domèstics i dels seus propietaris. Altes, baixes i modificacions.
Control d’animals de companyia
Seguiment d’infraccions relacionades.
Consultes referents al cens d’animals domèstics
Registre d’animals perillosos:
Registre dels animals considerats potencialment perillosos
Control de les incidències i renovació de les llicències
Actualització del registre d’animals potencialment perillosos
Registre d’entitats:
Gestió del Registre d’Entitats Municipals
Gestionar, formar i informar a les entitats que tenen la seu social al municipi
Realització d'inscripció de les entitats al Registre Municipal d'entitats
Comunicacions d'informació rellevant per a les entitats a les persones de contacte
Registre d’entrada i sortida
Gestió, control i garantia de la constància de l’entrada i sortida de documents que tinguin com a destinatari o expedeixi l’ens local.
Gestionar la relació ciutadana amb la tramitació administrativa.
Atorgament o revocació del consentiment per a rebre notificacions electròniques, així com la gestió de les representacions.
Fer constar els assentaments al Registre General.
Registre d'entrades i sortides de documentació i correspondència generada i rebuda en l'exercici de les competències municipals.
Identificació de les persones remitents o destinatàries
Còmput de terminis a efectes de compliment de les obligacions establertes a cada procediment
Seguiment de les actuacions
Registre d’entrada i sortida de sol·licituds i documents dels ciutadans presentats a través de l’OAC i dirigits a les diferents àrees municipals, administracions i organismes públics
Assentament per ordre temporal de sol·licituds a través de la seu electrònica
Digitalització de la documentació associada. Derivació de les anotacions i documentació als departaments gestors destinataris
Registre i enviament de resolucions i comunicacions a persones, empreses i entitats
Registre d’apoderaments:
Gestió de les sol·licituds d’inscripció d’apoderaments legals, de revocació i de renúncia dels apoderaments inscrits.
Categories d’interessats
Persones sol·licitants
Representants legals
Categories de dades personals
Dades identificatives:
Nom i cognoms
DNI/NIE/Passaport/Targeta de resident
Adreça postal
Adreça electrònica
Signatura manuscrita
Signatura electrònica
Telèfon fix
Telèfon mòbil
Imatge
Dades de característiques personals
Informe d’aptitud psicològica
Sexe
Estat civil
Data de naixement
Lloc de naixement
Edat
Nacionalitat
Característiques físiques
Situació familiar
Dades relatives a condemnes i infraccions administratives:
Dades relatives a antecedents penals
Infraccions administratives
Dades de categories especials
No es tracten.
Categories de destinataris de comunicacions
Altres administracions públiques
Tercers encarregats del tractament
Transferències internacionals
No es realitzen
Termini previst de conservació
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric.
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades.