Sessions de musicoteràpia per a les persones de les residències geriàtriques

Última revisió 23-07-2025 12:05
23/07/2025

Les residències Natzaret, Toy i Malgrat porta a terme aquest mes de juliol unes sessions de musicoteràpia per a les persones grans, organitzades per l'Ajuntament. La musicoteràpia ajuda a mitigar els efectes de l'envelliment cerebral i també estimula canvis positius en l'estat d'ànim.

Des de divendres passat i fins al dia 29 d'aquest mes, es faran diferents sessions de musicoteràpia a les residències geriàtriques de Malgrat de Mar. 

L'objectiu d'aquesta iniciativa és millorar l'autoestima i disminuir l'ansietat, així com estimular l'aprenentatge i la memòria, mantenir l'atenció i la concentració, fomentar la creativitat, crear hàbits que endarrerir la pèrdua de facultats, i afavorir la participació, la interacció i la comunicació grupal. 

Es tracta de sessions grupals d'entre deu i dotze persones, d'una durada d'una hora aproximadament.