L'Oficina d'Atenció Ciutadana posa en marxa una enquesta per valorar i millorar el servei

Última revisió 29-09-2020 11:09
29/09/2020

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament posa en marxa una enquesta per conèixer el grau de satisfacció de la ciutadania en relació al funcionament del servei. El qüestionari, que és anònim, per valorar el servei es pot omplir online a través de la web o bé presencialment en paper a la mateixa oficina fins a final del pròxim mes d'octubre. 

L'Oficina d'Atenció Ciutadana vol conèixer de primera mà les expectatives i necessitats de la ciutadania, i aquells aspectes en la prestació del servei que considera més importants amb la voluntat de millorar-los. Totes les dades són anònimes i seran tractades de forma confidencial. L'enquesta permetrà valorar el servei que l'Ajuntament presta al ciutadà a través de l'OAC del 0 al 10 en qüestions com el temps d'espera per ser atès presencialment o per telèfon, l'atenció rebuda per part del personal, la qualitat de l'atenció presencial, el temps d'atenció i els horaris, així com l'espai, la privacitat entre la taules d'atenció, i aspectes a millorar, entre d'altres. 

El qüestionari es pot contestar aquí. 

El termini per donar l'opinió del servei a través de l'enquesta és fins a final del pròxim mes d'octubre. 

L'enquesta per valorar el servei es pot fer fins a final d'octubre. Foto: AjMalgrat.
L'enquesta per valorar el servei es pot fer fins a final d'octubre. Foto: AjMalgrat.