L'Oficina d'Atenció Ciutadana posa en marxa una enquesta per avaluar i millorar el servei

Última revisió 09-01-2024 10:46
09/01/2024

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament posa en marxa una enquesta per conèixer el grau de satisfacció de la ciutadania amb relació al funcionament del servei. El qüestionari, que és anònim, es pot omplir online a través de la web.

L'Oficina d'Atenció Ciutadana vol conèixer de primera mà el nivell de qualitat dels serveis que presta així com el grau de satisfacció per part del ciutadà.

Totes les dades són anònimes i seran tractades de forma confidencial. L'enquesta permetrà valorar el servei que l'Ajuntament presta al ciutadà a través de l'OAC del 0 al 10 en qüestions com el temps d'espera per ser atès presencialment o per telèfon, l'atenció rebuda per part del personal, la qualitat de l'atenció presencial, el temps d'atenció i els horaris, així com l'espai, i aspectes a millorar, entre d'altres. 

El qüestionari es pot contestar aquí.