L'administració electrònica no estarà operativa de les 17 h del 5 d’abril fins a les 7 h del dia 8
El consorci Administració Oberta de Catalunya (OAC) informa que ha de fer tasques de manteniment de la seva plataforma informàtica, a través de la qual es poden fer els tràmits electrònicament amb l'Ajuntament de Malgrat de Mar i amb altres administracions. Per això, l'administració electrònica no funcionarà des de les 17 h del divendres 5 d'abril i fins a les 7 h del dia 8.
Durant les tasques de manteniment no es podrà presentar de manera telemàtica a través de la web de l'Ajuntament de Malgrat de Mar instàncies ni factures, tampoc es podrà accedir a les notificacions electròniques ni visualitzar el contingut del taulell d'anuncis.
El consorci fa un canvi d'infraestructura per una de més potent, flexible, escalable i segura, necessària per fer front als creixements superiors al 10% anuals dels serveis que presta.
Els serveis generals afectats segons l'AOC són els següents:
Parcialment:
- idCAT Certificat (emissions de certificats idCAT des de les Entitats de Registre)
- idCAT Mòbil (altes online)
- Plataforma de Serveis de Contractació Pública (accés d’ens locals i universitats via integració i a través d’EACAT)
- Registre Públic de Contractes (accés d’ens locals i universitats via integració i a través d’EACAT)
- e-LICITA (registre d’ofertes via MUX)
Totalment:
- e-VALISA
- e-NOTUM
- e-TAULER
- e-TRAM i FUE
- e-FACT
- EACAT
- CÒPIA
- Registre Unificat (MUX)
- Transparència i SEU-e
- Via Oberta
- Portasignatures
- ERES
- Representa
- El meu Espai