L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) activa la sol·licitud de cita prèvia per internet

Última revisió 17-06-2020 12:59
17/06/2020

La ciutadania pot demanar per internet cita prèvia amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament. L'OAC atèn la ciutadania mitjançant cita prèvia des de l'inici de l'emergència sanitària provocada pel covid_19. Fins ara, aquesta cita prèvia només es podia demanar per telèfon. 

La cita prèvia permet oferir atenció i servei al ciutadà i evitar aglomeracions a les dependències municipals, i d'aquesta manera poder complir amb les mesures de seguretat i prevenció de la pandèmia. 

Per altra part, també es pot cercar informació de tots els tràmits a la web (Catàleg de tràmits) i iniciar-los per via electrònica des de casa sense necessitat de desplaçar-se a l’Ajuntament. Així mateix, es poden descarregar els certificats d’empadronament i convivència i veure l’estat dels expedients a la carpeta ciutadana.

 

Aquí podeu demanar cita prèvia amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

 

 

Cita prèvia Oficina d'Atenció Ciutadana
Cita prèvia Oficina d'Atenció Ciutadana