Els escolars celebren avui Santa Cecília, patrona dels músics, amb la tradicional cantada

Divendres, 21 de novembre de 2025

L'Ajuntament i les escoles han celebrat avui divendres Santa Cecília, patrona dels músics, amb una cantada conjunta dedicada a l'explorador malgratenc Fèlix Cardona. La celebració ha comptat amb la participació de nenes i nens de 1r, 3r, i 5è de Primària de totes les escoles de Malgrat de Mar. Les Peixateries Velles, els Jardins de la Torre de la Vídua de Can Sala i el Parc de Can Campassol han tornat a ser els escenaris d'aquesta iniciativa. 

Des de fa dotze anys se celebra a Malgrat de Mar la cantada de Santa Cecília, patrona dels músics, que es commemora demà, 22 de novembre Dia Internacional de la Música. 

Enguany, aquesta activitat ha tornat a estar dedicada a la figura de Fèlix Cardona, sota el lema La maleta del Capità Cardona. A les Peixateries Velles la mainada ha pogut gaudir de veu cantada, als Jardins de la Torre de la Vídua de Can Sala de l'orquestra i al Parc de Can Campassol d'un grup de música moderna. 

Aquesta iniciativa de la Regidoria d'Educació, que compta amb la col·laboració de l'Aula de Música Contrapunt i dels mestres de música de les escoles de Malgrat, té com a objectiu donar a conèixer el so i la tècnica dels instruments a través d'altres nens i nenes d'edats similars, així com donar a conèixer el cant coral als alumnes. També vol fomentar els valors de l'esforç i el treball en equip entre l'alumnat, així com impulsar les activitats conjuntes entre les escoles del poble.

Darrera actualització: 21.11.2025 | 14:36