Bases reguladores de l'adjudicació de guinguetes per a les Barrakes de Malgrat de 2024

El present tràmit té per objecte establir les bases reguladores per a l’adjudicació de les guinguetes de Barrakes de la Festa Major de Sant Roc de Malgrat de Mar durant els dies 16 i 17 de 2024.

Documentació a aportar

Per optar a la participació a les Barrakes 2024 caldrà presentar a la Regidoria de Joventut, de Malgrat de Mar una sol·licitud mitjançant un certificat del secretari de l’entitat sempre seguint els criteris que consten a les bases, i haurà d’anar acompanyada de la documentació següent:

  1. Document de compromís i d'acceptació de les bases on consti el número de registre de l'entitat, el de l'ajuntament (disponible a la web)
  2. Un document en format PDF que es regeixi pels criteris que serveixen de base per l’adjudicació, on consti:
    • Nombre de socis (punt 1)
    • Acreditar les activitats que s'han realitzat obertes a la ciutadania (punt 2.)
    • El nom cognom i DNI de les sis persones que estaran a les Guinguetes (Han de ser membres de l'entitat i si tenen algun càrrec cal anomenar-lo, han de ser totes majors d'edat i no pot estar aquesta persona en la llista d'una altra entitat)
    • El nom cognom i DNI de les persones que tenen carnet de manipulador d'aliments (han de ser membres de l'entitat).
    • El nom cognom i DNI de les persones que tenen formació en prevenció de masclismes.
  3. Altra informació que no puntua però que aquest any es demana si es possible:
    • Acreditar si és possible els ingressos de la participació en les Barrakes orientativament, i en quina part es reverteixen els guanys en els membres més joves de l'entitat, o en quines activitats dedicades a joves l'entitat s'ha invertit els guanys de les Barrakes. No puntua
    • Cal especificar si es gaudeix d'alguna instal·lació municipal quina és, i els horaris en els quals s'utilitza.

Atenció:

S’ha de presentar una única sol·licitud per entitat i tota la documentació presentada en un únic PDF.

No cal que adjunteu fotocòpia dels carnets ni DNI ni de manipulador, el certificat del secretari s'entén que acredita que tot el que presenteu és cert.

Sentit del silencia administratiu

Negatiu

Preguntes més freqüents

Quantes guinguetes hi poden participar?

La quantitat de guinguetes serà de 10

En cas d’Empat?

En cas d'empat es realitzarà un sorteig públic, a la sala de Plens amb totes les entitats que han presentat instància per registre dins del termini indicat per participar en les Barrakes 2024. En primer lloc es farà el desempat en cas necessari i seguidament el sorteig, davant de totes les entitats que hi participen i personal de l'administració.

Què passa amb les entitats que no hagin entrat?

L'Ajuntament establirà una llista d'espera amb les entitats no seleccionades per si hi hagués la necessitat d’organitzar una barra de bar en qualsevol esdeveniment de caràcter festiu que s’organitzés al llarg de l’any.

Altra informació

L’Ajuntament es reserva el dret de denegar l’espai cedit a les entitats que incompleixin les obligacions anteriors, que hagin falsejat les dades presentades i/o que malmetin les instal·lacions i el material cedit.

Les entitats que quedin seleccionades la regidoria els hi farà un rebut per poder  pagar una taxa consistent en un únic pagament per als dies que duri Barrakes de Malgrat. D'acord amb l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per utilització privativa o aprofitament especial del domini públic local, s'estableix a l'ordenança fiscal número 11, lletra E, punt 7. Quioscs i Barrakes de festa major, situats en recintes públics, amb venda de begudes, per unitat i festa major: 321,35 €.

Qui el pot demanar?

Podran participar les entitats del municipi sense ànim de lucre que tinguin caràcter juvenil, cultural, social o esportiu. Les entitats interessades han d'estar legalment constituïdes i registrades al Registre Municipal d'Associacions i Entitats Ciutadanes de Malgrat de Mar.

Quan es dóna resposta?

Un cop rebudes totes les sol·licituds es realitzarà el més ràpid possible la resolució. I s'informarà a les entitats i es procedirà a fer una reunió amb totes les entitats que han sol·licitat participar-hi en l'edició 2024.

Documentació necessària?

 Sol·licitud normalitzada

 Full de compromís

Quan es pot demanar?

El termini per a la presentació s'inicia l'endemà de l'aprovació de les bases que serà el dai 19 d'abril i s'haurà presentar per via telemàtica, essent la data màxima de registre el dia 27 de maig de 2024 a les 14 h.
No s'admetrà cap instància fora de termini


Canals de tramitació

Via telemàticament o a l'OAC c/ Carme, 30 o al Centre Cívic, carrer Segre, 1, aquestes dues oficines de les 8 h a les 14 hPresencialmentCentre Cívic MalgratCarrer del Segre, 108380 - Malgrat de Mar (Barcelona)Oficina d'atenció a l'usuari (OAC)Carrer Carme, 3008380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet

Preu

La sol·licitud és gratuita. Les entitats que finalment siguin seleccionades hauran de pagar 321,35€

ÀMBITS TEMÀTICS

Documents adjunts

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 19-04-2024 10:24