@MilloremMalgrat , un nou canal a Twitter per millorar l'espai públic entre Ajuntament i ciutadania

Última revisió 14-01-2020 15:37
03/10/2012

La Regidoria d'Obra, Serveis i Platges posa en marxa avui un perfil a Twitter amb el nom de @MilloremMalgrat i amb la idea de canalitzar queixes, suggeriments i preguntes de la ciutadania sobre l'espai públic. L'objectiu és que aquest nou canal de comunicació amb els ciutadans sigui una eina de participació que serveixi per millorar carrers, platges parcs i zones verdes del poble.

@MilloremMalgrat és una eina més per facilitar la comunicació entre el ciutadà i l'administració a través de les xarxes socials. Fins ara, el ciutadà o ciutadana pot fer arribar les seves queixes i suggeriments a través d'E-tram a la web municipal, amb una instància a l'Ajuntament o bé amb una visita al regidor d'Obra, Serveis i Platges, Joan Mercader, cada dimecres de 12 h a 15 h. D'aquesta manera, s'obre un canal ràpid i directe. El regidor explica que la idea és "conscienciar a la ciutadania que la millora del nostre poble es pot fer millor a través de la cooperació, la bilateralitat i la reciprocitat entre la ciutadania i la institució". En aquest sentit, la voluntat de la seva regidoria és "informar i donar resposta a les demandes de la ciutadania". "Quants més ulls puguin veure coses a millorar, més millores podrem fer a Malgrat", ha dit Joan Mercader.