Nous horaris del Telecentre de la Immaculada

Última revisió 14-01-2020 15:58
24/02/2009

Els nous horaris d'aquest 2009 són els següents:

-dilluns, dimecres i divendres de 17 a 22 h
-dimarts i dijous de 20 a 22 h

-dimarts i dimecres de 9 a 12 h
-dissabte de 9 a 13 i de 17 a 22 h

Pel que fa a la resta de serveis com el punt de lliure connexió Wifi, l'horari és el mateix que el del Centre Cívic.

Per altra part, la Regidoria de Joventut informa de les novetats que presenta el Centre Cívic com són jocs de taula, informació per a joves i altres activitats.


La creació d'aquest Telecentre està inclosa en el Projecte del barri del Castell i té la finalitat de facilitar l'accés a les noves tecnologies de la Informació i de la Comunicació a determinats col·lectius que no hi estan familiaritzats.

El Telecentre és un espai orientat al desenvolupament de l'alfabetització digital i alhora per donar facilitats a l'accés a les noves tecnologies, dotat d'equipament informàtic i ajuda personalitzada.

El Telecentre és obert a tothom, tot i que es dirigeix prioritàriament a la població que no disposa dels coneixements o mitjans per accedir a les noves tecnologies. S'ha previst l'adhesió d'aquest equipament a la xarxa de Telecentres de Catalunya, que té per objectius principals la cohesió digital i l'equilibri territorial en la Societat del Coneixement. La persona dinamitzadora és qui informa dels cursos i qui acompanya als usuaris. Donant atenció personalitzada, quan calgui, a cada usuari. També és qui planifica les activitats, organitza els cursos i dóna formació, manté l'equipament, entre altres.

Centre Cívic de la Immaculada carrer de doctor Marañón, 13-15 telèfon 93 765 47 72