L'Oficina de Turisme i la Policia Local reben el distintiu de qualitat SICTED

Última revisió 14-01-2020 15:53
03/07/2009

La Policia Local i l'Oficina de Turisme de Malgrat han rebut aquest migdia el distintiu de qualitat SICTED. Altres entitats i empreses locals com l'Associació de Comerciants Malgrat Centre, Aqua-hotel Bellaplaya, Càmping La Tordera i Cafeteria Milan també han aconseguit aquesta certificació.

El president del Consorci de Promoció Turística Costa de Barcelona-Maresme, i alcalde de Calella, Josep Maria Juhé, i l'alcaldessa de Malgrat, Conxita Campoy, han estat els encarregats de lliurar els distintius de qualitat als 74 serveis i establiments de l'Alt Maresme que aquest any han estat distingits per la feina realitzada. Aquest 2009, han assolit el distintiu SICTED 25 noves empreses que s'han sumat a les 49 que van aconseguir-ho en darreres ocasions (17 a l'edició 2006-2007; 32 a l'edició 2007-2008).

En el cas de Malgrat, han estat sis els organismes i empreses de Malgrat de Mar -Policia Local, Oficina de Turisme, Associació de Comerciants Malgrat Centre, Aqua-hotel Bellaplaya, Càmping La Tordera, Cafeteria Milan- que ho han aconseguit.

L'alcaldessa ha destacat i agräït l'esforç i la implicació del sector hoteler en aquest projecte. Conxita Campoy també ha subratllat la línia de col·laboració existent entre l'administració local i el sector privat.

L'Ajuntament de Malgrat de Mar i el sector empresarial del turisme i el comerç potencien la seva col·laboració. Un treball conjunt, iniciat l'any 2006 amb l'elaboració i desenvolupament del Pla de Dinamització del Turisme i el Comerç, que aquests mesos s'ha materialitzat en la millora de la qualitat i els serveis turístics del municipi, gràcies a la implantació del SICTED (Sistema Integral de Calidad Turística Española en Destino). Aquest sistema és un projecte del Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç, finançat per la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç amb la gestió del Consorci de Promoció Turística Costa Barcelona-Maresme.

L'objectiu d'aquest sistema és assolir un nivell de qualitat homogeni en tota la destinació, és a dir, que establiments i serveis turístics del municipi satisfacin el turista sense oferir deficiències. Aquesta certificació és un pas més per millorar la qualitat de Malgrat com a destinació turística, que rep més de 165.000 turistes anuals i que disposa de més de 10.000 places d'allotjament.