Obert el termini per demanar les beques de menjador

Última revisió 12-12-2019 23:16
19/05/2016

La Regidoria d'Acció Social i Ciutadania informa que el Consell Comarcal del Maresme ha obert el termini per presentar les sol·licituds d'ajuts per al menjador escolar del curs 2016-2017, les quals es podran tramitar fins el 8 de juny. Els ajuts estan adreçats a famílies amb fills o filles que cursin Segon Cicle d'Educació Infantil, Educació Primària o Secundària Obligatòria. La sol·licitud s'ha de presentar a l'Àrea de Serveis Personals a Can Feliciano.

La presentació de les sol·licituds es pot fer dilluns, dimecres i divendres des d'ahir dimecres 18 de maig i fins el 8 de juny de 9 a 13 h. Els dijous l'horari és de 16 h a 17:15 h. Per fer la sol·licitud caldrà portar omplert i signat el full de sol·licitud i adjuntar tota la documentació requerida.

  • Els requisits per sol·licitar un ajut són els següents:
  • Estar matriculat en un centre educatiu sostingut amb fons públics de la Comarca del Maresme
  • No tenir dret al servei de menjador amb caràcter perceptiu i, per tant, gratuït.
  • Fer ús del menjador escolar.
  • No superar el llindar de renda establert a les bases de la convocatòria del Consell Comarcal del Maresme. (Índex europeu AROPE que defineix el llindar de la pobresa)


La documentació que cal adjuntar a la sol·licitud és una fotocopòpia dels següents documents:

  • DNI, NIE o PASSAPORT de tots els membres de la unitat familiar majors de 14 anys (es pot fer en un únic full). I
  • LLIBRE DE FAMÍLIA per als menors que no tinguin altre document identificatiu.
  • Certificat de convivència actual a nom del sol·licitant.
  • Fotocòpia que acrediti ingressos familiars de l'any 2015 NOMÉS en els casos següents

· Informe de vida laboral actualitzat, emès per la Seguretat Social
· Els aturats: certificat actualitzat de l'OTG i la seva quantia
· Els pensionistes: certificat acreditatiu de la pensió
· RMI (justificant ingrés banc)
· Declaració jurada d'ingressos (imprès CCM2) signada per tots els membres de la unitat familiar
· Les persones que tenen ingressos que cotitzen a hisenda, no han de presentar cap documentació, només signar els impresos CCM1
· Document acreditatiu de prestacions econòmiques d'urgència social, atorgades per administracions públiques (excepte les rebudes de l'Ajuntament de Malgrat de Mar)
· Sol·licitant o germà amb grau de discapacitat: Certificat CAD.
· Família monoparental i/o nombrosa: Títol acreditatiu.
· Infants en acolliment: Resolució d'acolliment de la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència.
· Certificat de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya, en cas de rebre ajut per a pagar el lloguer.
· Conveni o sentència de divorci, en cas de que un dels membres ja no visqui al domicili familiar però continuïempadronat.



Per a més informació cal adreçcar-se a l'Àrea de Serveis Personals a Can Feliciano o bé al telèfon 93 761 43 86.